/3/ - Kiełbasa

I don't speak Polish


Nueva Respuesta×
Nombre
Asunto
Mensaje
Archivos Máx 5 archivos10MB total
Tegaki
Contraseña
Don't Bump
[Nueva Respuesta]


ERISIAN zine


bochulc.png
(18.3KB, 500x552)
chuje przyznac sie ile nas tu jest?
Respuestas: >>117 >>125 >>178
>>114
1
2, translator hir
3.
4
Lubie placki
Respuestas: >>122
>>121
ja tez
jeszcze ja
>>114
no i ja
cykloppu desu here
11
14
was tut net
was ra set ?
>>114
zdrastwuj
jeszcze ja
kurwa jaki smutek 
kto z poza polski?
2137
Ja też!!! Pozdrawiam leftawke
elo xD
hail discordia pozdrowienia z przeszlosci
[Nueva Respuesta]
20 respuestas | 1 archivo
Conectando...
Mostrar Acciones de Publicación

Acciones:

- Noticias - Reglas - FAQ - stats -
jschan+chaos 1.7.3
-><-